AURIS Kranj - Medobčinsko društvo gluhih in naglušnih za Gorenjsko

"Pošta Slovenije vam omogoča oglaševanje s pomočjo direktnega marketinga in oglaševalskih medijev. Zagotovo boste zadeli vašo ciljno skupino".
Tako piše na spletni strani Pošte Slovenije, kjer v oči pade tudi pripis "Invalidom prijazno podjetje".
Vse lepo in prav, nič ni narobe če se podjetje na vse možne načine trudi za obstoj in dobiček. Postane pa lahko hitro narobe in tudi moralno etično sporno če je ta ciljna skupina invalidna populacija in če s tem postane žrtev prevarantov, ki v svojih reklamah obljubljajo čudeže. Kdor obljublja čudežne ozdravitve je navaden lažnivec in prevarant kar mnogi sicer že vemo, žal pa tega ne vedo vsi in vedno znova nasedajo takim reklamam, ki škodujejo zdravju in ki v končni fazi škodujejo tudi državi saj se podobni artikli običajno prodajajo na način, ki ni ravno v skladu z željo države, da ji pripada DDV.
Poštne nabiralnike po Sloveniji so zapolnili lepo napisani a žal hudo zavajajoči reklamni letaki "neznanega podjetja" kjer med drugim piše tudi to: 
"Junaki vrnili sluh tisočim ljudem", "Skupina znanstvenikov je razvila tehnologijo, ki 100% pomaga vrniti slušne sposobnosti, brez raziskav, pregledov in receptov", "Želimo, da bi naše odkritje rešilo več milijonov gluhih", "Inteligentni ojačevalec zvoka ima poseben mikročip, ki samodejno povrne slušne sposobnosti" in piše tudi to, da "osebe, ki ta čudežni artikel že uporabljajo slišijo 264% boljše" in še en kup lažnivih, zavajajočih in škodljivih navedb je zapisano v tem razvpitem reklamnem letaku. Nič od tega ne drži, niti ena navedba ni resnična in preverjena, vse je navadna laž in zavajanje točno določene ciljne skupine.
Res zelo spektalularne navedbe nekih neznanih znanstvenikov in raziskovalcev in res enkratno, čudovito, neverjetno bi verjetno porekel vsak, ki se ne spozna na našo problematiko ob takih vehementnih besedah čudežnega ozdravljenja nevidne invalidnosti. Zagotovo bi tak čudežni artikel kupil tudi sam pred mnogimi leti, ko sem se začel soočati z izgubo sluha kajti v tistem travmatičnem obdobju človek resnično poizkusi vse, da čudežno ozdravi oziroma, da ponovno sliši tako kot je nekoč. In to zelo dobro vedo tudi taki prevaranti, ki z agresivnim in direktnim marketingom iščejo naivne žrtve v vedno večjem bazenu potencialnih uporabnikov. Število oseb z izgubo sluha vztrajno narašča, še posebej zaradi podaljševanja starostnega obdobja, kjer se že vsaka druga oseba sooča z izgubo sluha in med približno 200.000 ljudmi s takimi težavami se zagotovo najde kar precej naivnih kupcev, ki poizkusijo tudi to, še posebej zato, ker se reklamni letak konča s klasično TOP-SHOP finto, da bodo tega čudežnega artikla s super 70% popustom deležni le tisti, ki pokličejo takoj, med prvimi, ker je na voljo samo 120 kosov. Žal bodo vsi naivno upajoči naročniki razočarani, ker preverjeno teh čudežnih učinkov ni in jih nikoli ne bo, kar nenazadnje potrjuje tudi uradna medicina. Vsak tak nakup je le proč vržen denar oziroma je denar, ki izključno polni le malhe prevarantov iz nekih daljnih eksotičnih držav in jim zaradi tega dejstva tudi država ne zna in ne zmore preprečiti te kriminalne dejavnosti. No ja, nekaj malega dobička pa kapne tudi domačim firmam v državni lasti, ki pri teh čudnih poslih sodelujejo....
Vojni dobičkarji so bili v nekih drugih daljnjih časih deležni vsesplošnega prezira in zagotovo bi ga morali biti deležni tudi taki sodobni dobičkarji na račun invalidnih ljudi. Pravilna rehabilitacija oseb z izgubo sluha je preveč občutljiva in delikatna zadeva, da bi lahko dovolili kovanje dobička na ta račun zato bi se resnično spodobilo, da bi se celotna družba in tudi država maksimalno potrudila, da bi bilo takšnega javno reklamiranega izkoriščanja in zavajanja ljudi čim manj.
Za dobro vseh ljudi z izgubo sluha gre.
 
Boris Horvat Tihi
predsednik odbora naglušnih ZDGNS