Dohodnina1Najlepše se zahvaljujemo vsem, ki ste nam v letu 2016 podarili 0,5 % dohodnine.

 

Stičišče Prehod

novo4

 

 

Logo

Glasilo društva

novo.gif  
Mala  
 PDF NOVEMBER 2017  

Novice društva

Projekti

Izvajamo

Glavni

Obiskalo nas je

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDanes18
mod_vvisit_counterVčeraj128
mod_vvisit_counterTa teden563
mod_vvisit_counterTa mesec1493
mod_vvisit_counterVsi1035606

Prisotni na spletu

Prisotni 56 gostov .

Statistika ogledov

Števec pogledov vsebine : 5583075
Sporočilo
  • Obvestilo o uporabi piškotkov

    Spletni portal uporablja piškotke za potrebe analize obiskov in za izmenjavo prispevkov.

Javna dela 31/01-2011

Boris Horvat - Tihi

Ogorčenost in zgroženost nad ukinitvijo javnih del še vedno močno odmeva v nevladnih, neprofitnih in invalidskih organizacijah širom Slovenije. Na podlagi številnih protestnih pisem v medijih in celo predsedniku vlade osebno, sem v teh dneh prejel dopis Ministrstva za delo, socialo in družino Republike Slovenije, katerega so ožigosali in podpisali celo trije visoki uslužbenci ministrstva, kar naj bi dopisu dalo celo neko težo, pa jo žal ni.

Kot predsednik Medobčinskega društva gluhih in naglušnih za Gorenjsko AURIS Kranj in predstavnik invalidov v skupščini Zavoda za Zdravstveno Zavarovanje Slovenije sem zelo osebno in dokaj podrobno seznanjen s posledicami ukinjanja javnih del, tako za zaposlene invalide, kot tudi za invalide, ki so bili posledično deležni življenjsko potrebne pomoči, zato bi v dopisu ministrstva pričakoval konkretne predloge in rešitve, v bistvu pa je dopis le suhoparna latovščina, ki nam konkretno na terenu čisto nič ne pomaga pri reševanju nastale situacije. Čisto nič ne pomaga tudi tistim invalidom, ki so zaradi ukinitve javnih del pristali na Zavodu za zaposlovanje in bodo skoraj tri mesece čakali na prvo nadomestilo, kar je konkreten primer naše članice. Še toliko manj dopis pomaga invalidom, ki so čez noč ostali brez ustrezne pomoči. Brez tiste psihosocialne pomoči, ki jo državne službe ne izvajajo, ampak jo izvajajo izključno nevladne organizacije s statusom v javnem interesu, kot ga ima recimo naše društvo. V dopisu je tudi podrobno razloženo, da je vlada Republike Slovenije v proračunu 2011 predlagala zmanjšanje sredstev za javna dela, nikjer pa ni zaslediti zmanjšanja sredstev birokratskega aparata. Če je že kriza in se zaradi nje ukinjajo javna dela, bi bilo pošteno in pravično, da se to breme nekako enakomerno porazdeli, pa naj tudi država zmanjša svoj birokratski del, ki krepko bremeni državni proračun. V dopisu Ministrstva se tudi konkretno zavaja javnost in vlado, ko se omenja nekatere razpise Evropskega socialnega sklada, ki naj bi bili ali bodo na razpolago, v bistvu pa niso še nikjer objavljeni, niti ni moč dobiti prijavnih obrazcev, pa še predvidena razpisna sredstva nikakor ne zadoščajo za polno zaposlitev. Niti ni nikjer predlagano ali obrazloženo, kje naj nevladne, neprofitne invalidske organizacije pridobijo manjkajoči del sredstev. Tudi na tako opevani spletni strani Zavoda za zaposlovanje Republike Slovenije ni nobenih konkretnih informacij. Pa še tisti redki državni razpisi za zaposlovanje invalidov so vse prevečkrat napisani za v naprej znane reprezentativne in favorizirane naročnike, niti se ministrstva ne držijo razpisnih rokov (ki so si jih mimogrede sami določili), kar posledično še toliko bolj otežuje zaposlovanje invalidov v lokalnih nevladnih organizacijah, ki delujejo v javnem interesu in ki imajo edina tisti pristni direktni kontakt z invalidi.

Za konec pa naj še citiram zadnji stavek dopisa: "V okviru razpoložljivih sredstev aktivne politike zaposlovanja želi ministrstvo prioritetno aktivirati čim večje število brezposelnih oseb, s sofinanciranjem zaposlitev pa hkrati podpreti tudi prizadevanja nevladnih organizacij pri izvajanju dejavnosti oziroma poslanstva."

V kolikor je to resnično želja ministrstva, bi bilo z naše strani zaželeno precej bolj lokalno in pozorno spremljanje zaposlovanja invalidov, predvsem pa pravočasno, tudi zato, da se ne bi dogajalo tako kot tokrat, ko so številni invalidi čez noč ali konkretno, na sam predbožični dan ostali brez zaposlitve, številni predvsem starejši invalidi pa brez nujno potrebne pomoči. Za suhoparnimi številkami, ki jih omenja dopis ministrstva, so tudi ljudje s konkretnimi imeni in priimki, ki s strani države upravičeno pričakujejo pomoč, predvsem pa razumevanje za težave, s katerimi se soočajo zaradi lastne invalidnosti.

Boris Horvat

Vir: Dnevnik, 29/01-2011

Google prevod

Slovenian Croatian English French German Italian

Kontakt

Auris Kranj

Map-iconHuje 23/a

 
Clock  Uradne ure:
 
Pon: 15:00 - 19:00
Sre: 09:00 - 12:00
  14:00 - 16:00
Pet: 09:00 - 12:00
mobile-phone-cast-icon  Mobitel:  
041/ 777 036  
telephone-fax-icon  Tel/Fax  
(04) 235 14 70  
Phone-icon1  Telefon:
 
059 044 600  

Podružnica Jesenice

Ul. Staneta Bokala 4

 
Clock  Uradne ure:  
Tor: 09:00 - 13:00  
telephone-fax-icon  Tel/Fax:  
(04) 583 41 27  
Podružnica Tržič  
 Map-iconTrg svobode 10  
Clock  Uradne ure:  
Sre: 09:00 - 12:00
  14:00 - 16:00
Pet: 09:00 - 12:00
mobile-phone-cast-icon  Mobitel:  
041/ 908 550  

Podružnica Škofja loka

Map-iconKapucinski trg 4
Clock  Uradne ure:
Tor: 09:00 11:00
Sre: 14:00 16:00
Čet: 09:00 11:00
mobile-phone-cast-icon   Mobitel:  
041/ 777 036  

Prijavno okno



Koledar dogodkov

December 2017
N P T S Č P S
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Anketa

Kakšna je spletna stran?
 
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow