Dohodnina1Najlepše se zahvaljujemo vsem, ki ste nam v letu 2016 podarili 0,5 % dohodnine.

 

Stičišče Prehod

novo4

 

 

Logo

Glasilo društva

novo.gif  
Mala  
 PDF NOVEMBER 2017  

Novice društva

Projekti

Izvajamo

Glavni

Obiskalo nas je

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDanes93
mod_vvisit_counterVčeraj95
mod_vvisit_counterTa teden412
mod_vvisit_counterTa mesec1342
mod_vvisit_counterVsi1035455

Prisotni na spletu

Prisotni 175 gostov .

Statistika ogledov

Števec pogledov vsebine : 5580475
Sporočilo
  • Obvestilo o uporabi piškotkov

    Spletni portal uporablja piškotke za potrebe analize obiskov in za izmenjavo prispevkov.

Predsednik piše

BorisNa prvi delovni dan po novoletnih praznikih se po navadi razveselimo srečanja s sodelavci in razgovorov o novih načrtih, idejah in željah tako na osebni ravni kot tudi pri delovanju društva.

Ampak kljub vsem lepim željam včasih pridejo dnevi, ko moramo pozabiti na pomembne zadeve ter obnemimo v bolečini in žalosti ob koncu življenjske poti našega dolgoletnega člana. Ko se moramo za večno posloviti od nekoga, ki je bil naš sopotnik, prijatelj, znanec in sodelavec. Ravno na prvi delovni dan novega leta smo se za vedno poslovili od Branka Eršteta iz Tržiča, dolgoletnega člana Medobčinskega društva gluhih in naglušnih za Gorenjsko AURIS Kranj, podpredsednika športne sekcije in uspešnega tekmovalca v mnogih športnih panogah ter našega dobrega prijatelja, znanca in sodelavca.

Vsako slovo je težko in v naših vrstah vedno znova pušča nenadomestljive vrzeli, obenem pa sproža tudi številna vprašanja in razmišljanja o tem, kako težka invalidnost je gluhota in koliko bi bilo treba še postoriti, da se takšne krute, žalostne in tragične zgodbe ne bi več dogajale v naših vrstah. Brankova zgodba je še en primer več, da gluhi ljudje, ki se spopadajo še z drugimi bolezenskimi težavami, ne smejo biti prepuščeni sami sebi v domačem okolju, in še ena potrditev več, kako nujna je osebna asistenca v življenju uporabnikov z okvaro sluha ter kako nujno potrebujejo vsakodnevno spremstvo, pomoč, svetovanje in družabništvo. V zadnjem času nekatere posameznice iz invalidskih vrst sejejo dvom v javnosti, češ da gluhi ne potrebujejo asistence, čeprav v zakonu o asistenci jasno in nedvoumno piše, da je osebna asistenca ključni element oziroma pogoj za neodvisno življenje vsakega invalida. Namen zakona o osebni asistenci za invalide je omogočiti vsem invalidom življenje v skupnosti in odločanje o svojem življenju, zato naj bi se zagotavljala osebna asistenca na domu, na delovnem mestu, pri izobraževanju in pri vključevanju v socialno okolje. Cilj zakona je zagotoviti podporo invalidu pri izvajanju dejavnosti, vezanih na vključevanje v družbo, ki pa jih ne more izvajati sam zaradi vrste in stopnje invalidnosti. Z zakonom se uresničuje temeljni namen Konvencije OZN o pravicah invalidov: »Uresničevanje pravice do dostojanstva, enakega obravnavanja, samostojnega življenja in sodelovanja v družbi.«

Veseli nas, da je Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti RS v letošnjem razpisu prepoznalo te potrebe uporabnikov z okvaro sluha in omogočilo izvajanje asistence, kajti povpraševanje skokovito narašča in potrebe uporabnikov že preraščajo naše trenutne zmožnosti.

Še zlasti nas veseli dejstvo, da je naše dosedanje delo vedno bolj prepoznavno na področju lokalnega delovanja, kar potrjuje tudi donacija Zavarovalnice TRIGLAV, kjer vedno skrbno pretehtajo in ovrednotijo organizacije, ki si zaslužijo pomoč in podporo tako ugledne ustanove. Vsekakor moram ob omembi donacije zapisati, da smo vsi v društvu neizmerno ponosni, da smo lahko del te plemenite zgodbe. Da je naše dosedanje delo poznano tudi širši javnosti in na vpogled vsem zainteresiranim, je v veliki meri tudi zasluga ažurne spletne strani društva in vseh, ki skrbimo za ugled in dobro ime matičnega društva. Zapisati moram tudi en iskreno velik HVALA vodstvu zavarovalnice, še posebno direktorici Janki Planinc za prijazno prisrčnost ob predaji donacije in podporo našemu delu, še zlasti pa spoznanje, da so prepoznali potrebe naših uporabnikov.

Žal vedno večjih potreb naših uporabnikov na podeželju ne zaznavajo vsi s tako pozornostjo, čeprav na vedno slabši položaj opozarjamo financerje že leta in leta. Na terenu opažamo, da se vedno manj starejših odloča za bivanje v domovih za starostnike in – predvsem zaradi finančnih razlogov – ostajajo doma, saj si obiska društvenih prostorov in dejavnosti sploh ne morejo več privoščiti. Nemobilnost uporabnikov postaja eden glavnih razlogov, da našo društveno dejavnost vedno bolj širimo na teren, tudi s podružnicami, kar je na žalost povezano z dodatnimi stroški, zato se vedno znova postavlja vprašanje o smotrnosti in pravičnosti porabe sredstev naših financerjev. In tako kot vsako leto ob razdelitvi sredstev FIHO se tudi tokrat znova postavlja vprašanje, kaj je za naše uporabnike pomembnejše. Ali neposredna pomoč, ki jo izvajamo društva v okviru programov na lokalni ravni, ali pa izvajanje programov na državni ravni, ki neposredne strokovne pomoči našim uporabnikom ne ponujajo. Strategija našega delovanja mora slediti potrebam uporabnikov – upravičeno lahko zahtevamo in pričakujemo, da tej strategiji sledi tudi krovna organizacija.

Starejši, osamljeni gluhi in naglušni uporabniki na podeželju, ki se poleg gluhote spopadajo še s številnimi boleznimi, ki jih prinaša starostno obdobje, so kljub vsemu našemu trudu vedno bolj prepuščeni sami sebi in deležni vedno manj pomoči – izključno zaradi podcenjenosti programov na lokalni ravni ter nedojemanja dejanskega stanja in potreb naših uporabnikov na terenu, ki se žal poslabšuje iz dneva v dan izključno zaradi pomanjkanja sredstev, in samo upamo lahko, da bo te potrebe prepoznalo čim več ljudi, ki odločajo o tako življenjsko pomembnih zadevah.

Boris Horvat Tihi

Google prevod

Slovenian Croatian English French German Italian

Kontakt

Auris Kranj

Map-iconHuje 23/a

 
Clock  Uradne ure:
 
Pon: 15:00 - 19:00
Sre: 09:00 - 12:00
  14:00 - 16:00
Pet: 09:00 - 12:00
mobile-phone-cast-icon  Mobitel:  
041/ 777 036  
telephone-fax-icon  Tel/Fax  
(04) 235 14 70  
Phone-icon1  Telefon:
 
059 044 600  

Podružnica Jesenice

Ul. Staneta Bokala 4

 
Clock  Uradne ure:  
Tor: 09:00 - 13:00  
telephone-fax-icon  Tel/Fax:  
(04) 583 41 27  
Podružnica Tržič  
 Map-iconTrg svobode 10  
Clock  Uradne ure:  
Sre: 09:00 - 12:00
  14:00 - 16:00
Pet: 09:00 - 12:00
mobile-phone-cast-icon  Mobitel:  
041/ 908 550  

Podružnica Škofja loka

Map-iconKapucinski trg 4
Clock  Uradne ure:
Tor: 09:00 11:00
Sre: 14:00 16:00
Čet: 09:00 11:00
mobile-phone-cast-icon   Mobitel:  
041/ 777 036  

Prijavno okno



Koledar dogodkov

December 2017
N P T S Č P S
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Anketa

Kakšna je spletna stran?
 
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow